Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Gran Canaria eller Tenerife i starten av november?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-08-22, 21:40   #1
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.324
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Gran Canaria eller Tenerife i starten av november?

Jeg og ei venninne vurderer en sydentur i starten av november (uke 45). Jeg har vært på begge steder en gang tidligere, snart 20 år siden på Tenerife og en familietur i Arguineguin rett før Covid. Hvor drar vi nå? Hvor er det varmest?

Egentlig passer det best å reise søndag, og da er det bare Tenerife som er aktuelt som går direkte herfra. Lørdag er også mulig, men da må jeg droppe en 50-års dag Er det noen som har noen gode tips til steder å bo? Det er egentlig kun sol&bad som er planen, mulig også litt jobbing, så et leilighetshotell hadde vært fint.

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no