Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Digitaliseringens pris - hva med de som ikke henger med?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-09-22, 11:49   #16
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Digitaliseringens pris - hva med de som ikke henger med?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Jeg syns det er litt morsomt at så mange i tråden fremhever alle disse slektningene over 70 som fikser apper og data og duppeditter, som om det er så unikt. De aller fleste over 70 som jeg kjenner, har null problem med det, så lenge demensen ikke har tatt tak i dem.

Jeg ser heller ikke på innleggene som at det fremheves som noe unikt, bare en beskrivelse av tingenes tilstand, som et svar på spørsmålet i HI.

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Elisabeth Jørgensen Singh har en kronikk i Dagsavisen i dag, ons 21.9.2022. Jeg vil gjerne høre hva andre mener om temaet.
Selv skrev jeg mitt første program i 1981 (slangespill), var med på feilretting i arbeidsgivers helt nye medlemsprogram i 1981 (REDIGERT: feil, det var i 1986) og har en del vektall i informatikk. Så helt grønn er jeg ikke, men likevel. Forfatteren nevner særlig fjerning av manuelle løsninger og løsninger hvor du faktisk møter personer og stadige nye digitale løsninger.

• Hvordan henger du med?
  • Hva med foreldrene dine?
  • Hva med andre i generasjonene før deg?
  • Hva med naboen?
  • Og barna til naboen?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:43.