Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #12

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-11-22, 13:25   #11
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #12

Blomst til vaktmesteren, kanskje.

Men det ER mye rart som foregår i skallen deres nå, og konsekvenstenkningen er definitivt nede for telling der en periode. Min ellers stødige eldstemann, da han var rundt 15, gikk inn i stua med et sånt pizzafat som kan snurre rundt, bærende på en hånd, med en oppskåret grandis oppå. Og jeg SÅ tanken lande i hodet hans: "Hm. Dette fatet kan jo SNURRE rundt! Snedig!", og 1 sekund etter så så jeg ham sette i gang en skikkelig SPINN på fatet. Pizza på alle fire vegger.

Litt som han stakkars 16-åringen som i et innfall spratt opp og hang i takkonstruksjonen på McDonalds i Trondheim, og så ramlet taket ned (pga. feilkonstruksjon, det skal visst tåle et sånt innfall. )

Han beskrev så nydelig sin egen tankeprosess (eller mangel på sådan):

Sitat:

Han var på McDonald's med vennegjengen, og skulle til å dra.

– Jeg tok tak i et gelender og løftet meg opp. Jeg tenkte overhodet ikke over at jeg gjorde det, og jeg hadde ingen tanker om å dingle i taket. Jeg holdt tak i treverket som henger ned fra taket.

Kort tid etterpå hørte han et stort dunk. Da løsnet takkonstruksjonen og smalt i gulvet.

– Det var et sjokk. Jeg hørte at kompisen min hadde det veldig vondt, så jeg var skikkelig bekymret for han. Det var først da jeg ble klar over at jeg hadde holdt meg fast. Jeg tenkte «Oh shit!».

https://www.nrk.no/trondelag/gutt-ha...ned-1.15678141

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:23.