Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Veldig enkle, men også veldig gode kaker?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-11-22, 17:41   #25
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Veldig enkle, men også veldig gode kaker?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg synes denne brownies-oppskriften på Det søte liv er nær optimal, og jo bedre sjokolade du bruker, jo bedre blir de (jeg bruker gjerne 70%). Bare ikke stek dem for mye! Og la dem stå i kjøleskapet over natta før du spiser dem. Ungene mine har vokst opp med dem og synes alle andre brownies er mindreverdige. Jeg tror ikke egentlig den tar noe lenger tid å lage enn Toro.

Nå har jeg laget denne. Med 300 g 70%-sjokolade. Skal det være, så skal det være.

Man trenger ikke ha den i kjøleskap når man likevel skal fryse den, ikke sant? Den vil vel sette seg i fryseren også?

Og så lurer jeg på en veldig viktig sjokoladerelatert ting: Er det sånn at jo mer, jo bedre gjelder denne kaken også? Det jeg egentlig spør om er om den blir enda bedre med en sykt god glasur eller krem. Eller ødelegger det kaken, i og med at den er så god som den er allerede?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:39.