Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan si fra på en pen måte

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-11-22, 19:48   #1
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Hvordan si fra på en pen måte

Jeg passer av og til en katt for en person som er syk, og derfor tilbringer en del tid på sykehus, men også når hen reiser bort.
Katten er full av energi, og vant til å være ute om dagen, men siden jeg bor i en annen by får den ikke være ute hos meg. Den liker å tygge på ting, og i sommer ødela den to usb-ledninger. Og i dag oppdaget jeg at den har tygget på ledningen til laptop-laderen så den virker ikke, og den har klart å lage flere rifter på en av plisségardinene. Jeg begynner å bli litt lei nå, og har mest lyst til å si at jeg ikke kan passe katten mer. Men hvordan sier jeg det, skal jeg fortelle hvorfor, eller dra en hvit løgn? Jeg har allerede sagt ja til å passe katten i midten av desember, så jeg synes jo det er litt dumt å plutselig si nei. :konfliktsky:

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:45.