Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Skilpaddas flisespikkeri

Hm... vil jeg egentlig bruke dette i matpakka mi?

Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter!

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-08-07, 00:00   #1
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hm... vil jeg egentlig bruke dette i matpakka mi?

Jeg sto og smurte matpakker til Storebror og meg på morgenen i dag.
Jeg åpnet skuffen - nr fire fra øverst - den med alt rotet i, som matpapir og mellomleggspapir...

Der ble jeg et øyeblikk stående og betrakte esken med det sistnevnte - fundere litt på hva som sto der - og lure på om jeg egentlig hadde så lyst til å putte det på maten, med tanke på hva det i følge Eldorado, med litt levende fantasi jeg har altfor mye av, også kunne brukes til...

I skuffen lå nemlig en stor eske med mellom leggs papir...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:16.