Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Harry og Meghan

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-01-23, 17:45   #11
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.038
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Harry og Meghan

Jeg har ikke sett serien - jeg ønsker ikke å øke seertallene. Men jeg følger godt med på sirkuset. Jeg sympatiserte lenge med Harry og Meghan, og er enig i at mediene ikke behandlet dem godt, men synet mitt på dem begynte å endre seg da de ble intervjuet av Oprah, og han har nå klart å viske bort det meste av sympatien. Det leses rett og slett som sutring. Slik jeg forstår det, var det ikke en stund etter at Diana døde at Charles begynte å gjøre en ordentlig innsats som far? Da er det ikke rart at han ikke klarte å formidle dødsbudskapet bra nok da han døde. Det er så mye av det han skriver som han formidler fra et barns perspektiv. Storebror ikke ble begeistret da han begynte på samme skole? Jeg tror at det er mange småsøsken som kan fortelle det samme. Storebror fikk større soverom? OK. Hva er nyhetsverdien i dette? Og så står han omtrent fri til å si hva han vil, uten at vi vet hvor mye som er sant, vel vitende at familien ikke kan komme med motsvar.

Han burde egentlig beskyttes fra seg selv. Han opplevde en voldsom traume som barn og det virker som om modningsprosessen aldri kom ordentlig i gang. Jeg lurer også på om han sliter med å tolke andres reaksjonsmønstre korrekt fordi det virker som om leser ting i overdrevent negativt lys. Jeg begynner også å lure på om han virkelig ønsker forsoning, slik han stadig påstår.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no