Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Märtha Louise og media

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-02-23, 11:56   #11
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Jeg tenker at Märtha har rett i noe av det hun kritiserer pressen for - samtidig som hun på en måte unndrar seg den veldig berettigede kritikken hun har fått for å utnytte tittelen kommersielt, og kritikken kjæresten får.

jeg mener at han utnytter hennes posisjon på en utrolig freidig og totalt uetisk måte - de filmene han la ut på tiktok hvor han liksom irettesatte folk og tok seg tilrette fordi han skulle varte opp "the Princess of Norway" er så langt utenfor at jeg fikk skikkelig hakeslepp da jeg så dem. Noe så utrolig flaut og ubehagelig.

Han har helt sikkert fått en masse rasistiske kommentarer. Det er en haug ekle og slemme rasister også i dette landet. Men jeg blir sur når all kritikken av virksomheten hans avfeies som rasisme - det er ansvarsunndragelse og utrolig lite redelig oppførsel. Hans sjamanvirksomhet er direkte uetisk og uansvarlig.

Men klart det er vanskelig å vokse opp i rampelyset og utsettes for folks oppmerksomhet og meninger fra ung alder. Og derfor FATTER jeg heller ikke at hun faktisk laget Tv-serie med sine umyndige barn og utsatte dem for enda mer nærgående oppmerksomhet og publisitet enn hennes egne foreldre gjorde. De nøyet seg med en fotosession i ny og ne, mens Märtha dro med seg TV2 i utvalgte deler av privatlivet i mange måneder.

Og å skylde på pressen for Aris selvmord er bare nedrig. Skikkelig nedrig.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:45.