Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

En dag i nærheten av Aalborg

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-02-23, 15:16   #1
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En dag i nærheten av Aalborg

Kan du anbefale en måte å tilbringe en dag i nærheten av Aalborg (men som ikke er i selve Aalborg, for der skal vi tilbringe den andre dagen)? Med «nærheten mener jeg i rimelig kjøreavstand, og med «rimelig kjøreavstand» mener jeg noe som ikke spiser opp store deler av dagen. Aarhus er 1,5 timer fra Aalborg, og jeg synes vel egentlig 3 timer kjøring på en dag tar for mye av dagen. Selv om jeg liker Aarhus langt bedre enn Aalborg.

Vi er på jakt etter rusling i koselige bysentrum, artige butikker og ikke minst god mat. Har tenkt litt på Skagen, men vi har vært der mange ganger og det er et forholdsvis lite sted, iallfall i forhold til at det tar tid å kjøre dit også.

Det er jo en del småbyer i grei avstand, jeg vet det. Men de er jo nettopp små…
Hmm. Men fantastiske steder å spise da?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:40.