Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Når er det en matforgiftning?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-06-23, 09:24   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når er det en matforgiftning?

Jeg er veldig glad i sjømat, og det samme er mannen min. Normalt sett. For en stund siden så lagde vi en suppe med masse blåskjell. Både knerten, jeg og mannen spiste, og tre dager etter at vi hadde spist dette så ble mannen min uggen. Ordentlig løs mage og kvalm. Verken knerten eller jeg ble snev av syke.

Nå har mannen min blitt skeptisk til å spise blåskjell igjen. Basert på denne ene episoden og at han ble dårlig hele tre dager etter at han hadde spist. Han har spist blåskjell mange ganger før uten å bli dårlig. Er det mulig å matforgiftes så mange dager etter inntak?

Målet med innlegget: jeg skal få en eller annen info som klarer å overbevise ham om at matforgiftning IKKE var årsaken til at han ble dårlig, og at han skal kunne klare å nyte å spise blåskjell igjen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:11.