Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Studieavgift for studenter utenfor EU - for eller mot?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-06-23, 14:57   #21
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.947
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Studieavgift for studenter utenfor EU - for eller mot?

Jeg er i hvert fall skeptisk. Og, jeg tror ikke at de som har foreslått dette helt har tatt med i betraktningen hvor mye tid og ressurser det koster å sette i verk og drifte ett slikt system.

Min yngste studerer nå i et land der det er ganske høy studieavgift. Og, selv om jeg fremdeles synes det er for dyrt, så ser vi at en god del av disse pengene også går med til det tilbudet de gir til studentene med en ganske sterk oppfølging av utenlandske studenter og andre tilbud, som er til alle, som for eksempel gratis frokost flere ganger i uken.

Skal vi ha studieavgift i Norge vil det også komme en del krav om oppfølging, som vil koste ganske mye av det som kommer inn.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no