Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Å fytti h****** så ekkelt!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-08-07, 21:32   #21
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Å fytti h****** så ekkelt!

Alt av forsikringer og avgifter er i sin skjønneste orden, det var det første politidamen sjekket.
Og ikke har de kommet i bil heller, for det hadde jeg hørt. Og jeg har virkelig ikke hørt noe som helst,
til tross for at jeg har vinduet på soverommet åpent og vi hører de minste lyder utenfor. Det er helt ubegripelig.
De har brukt tangen til sambo, som lå oppå bosspannet, etter at han brukte den i går.

Tangen har jeg ikke rørt, og skal legge den i plastpose, i tilfelle de skulle trenge avtrykk.
Jeg har sikkert sett for mange filmer, men dog. Man vet jo aldri.

Det er mulig at dette skjedde rett over tre en gang, en liten stund før jeg hentet Lille.
For:
Utenfor døren, sto en stor steinplate, ca 30*120 cm og to-tre cm tykk, lent godt opp på rekkverket.
Jeg satt og sydde og hørte plutselig et mega-brak utenfor døren. Jeg hadde ikke hørt noen komme,
og lurte på om hele taket hadde falt ned. Da jeg åpnet døren trodde jeg ikke mine egne øyne, da denne var falt ned.
Ikke pokker om en slik en bare detter ned av seg selv (og den sto i le for vindretningen i dag).
Jeg ble så skremt at jeg måtte ringe til sambo, og hentet Lille litt tidligere enn planlagt.

Skal se om jeg får lagt inn bilder senere.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:09.