Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Lottogevinster eller lignende

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-07-23, 17:06   #1
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lottogevinster eller lignende

Opp gjennom årene har vi hatt flere tråder der folk har snakket om hva de ville gjort med en eventuell lottogevinst (eller arv) av noe størrelse. Men vi er jo blitt eldre, mange er i en litt annen livssituasjon enn før, og jeg er nysgjerrig: Har du tanker eller drømmer (eller planer ) for hva du ville gjøre hvis du litt uventet fikk f.eks. 10 000 kroner, 100 000 kroner, 1 million eller mer?

Jeg merker at jeg selv tenker mer eller mindre at 10k kan jeg godt bare bruke opp, men hvis det er større summer, blir det annerledes. Hvis det skulle være snakk om flere millioner, ville det være nok til å oppgradere til dyrere leilighet, for eksempel, mens et par hundre tusen ikke ville monnet så mye i den sammenhengen, så da kunne det like gjerne gå til ferie. Eller pensjonssparing. Eller mest sannsynlig en kombinasjon.

Går du rundt og ønsker deg noe som du ikke tar deg råd til, men ville gjort hvis du plutselig fikk ekstra penger?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:46.