Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag #16

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-12-23, 13:14   #11
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16

Takk for at du spørr, det gikk fint ned undersøkelsen men ikke før jeg kom hjem og mannen spurte innser jeg at jeg vet ikke noe om når og hvordan vi får svaret....

Først tok de bilder for å se om man kunne se noe som helst, hun skal jo ta av alt av metall og, vel, ungen har streng. Så etter en liten halvtime med bilder så en lege på det og joda, da ble det gitt kontrast og tatt flere bilder. Det betyr ikke at han så noe, altså, fikk jeg beskjed om. Bare at hun skulle jobhs mennes kontrast men de skulle først se om stengen ødela for mye.

Men ja, det er godt det er overstått.

Nå går vi snart inn i helga. Kan ikke skryte på meg en helg uten planer, tvert imot en helg med mye Olander. Men mye kjekt også da. Bare mye. Og travelt.

Men jeg har også tilbrakt en stund på skolen med mellomste sin lærer på foreldresamtslr (sent på sesongen ja, sykemeldt lærer) og fått bare skryt av ungen. Så nå får jeg prøve å få jobbet noen timer og så er det helg.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:31.