Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Trondheim med 16-åring

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-02-24, 14:06   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.090
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Trondheim med 16-åring

Knerten er 16 år, og har innimellom litt beslutningsvegring. Egentlig trodde jeg at vi hadde en avtale om å reise til et varmt land i vinterferien, men alt jeg foreslo ble avvist med litt forskjellige forklaringer på hvorfor.

Så viser det seg: Han vil egentlig reise til Trondheim. Det er en by han aldri har vært i, og han tror han har lyst til å studere der. Så han lurte på om vi ikke kunne dra dit noen dager. Så det skal vi. Vi skal bo på Solsiden, men klarer å komme oss rundt.

Jeg har jo bodd i Trondheim, men det begynner å nærme seg 25 år siden. Kan jeg få noen gode restaurantanbefalinger til meg og en 16-åring som er både kresen og skikkelig foodie på en gang? (Les: Han vil ikke på Egon eller Friday's.)

Er Rockheim verdt et besøk? Vi skal se Nidarosdomen, og jeg tenkte at vi skulle besøke Gløshaugen. Er det ellers noe vi burde se? Å gå på kino er definitivt et alternativ, for det gjør vi nesten aldri i Oslo.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no