Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Reise i Kina

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-02-24, 09:12   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Reise i Kina

Da er det bestemt. Sommerferien 2024 går til Kina. Snuppa har gjennomført tre år med kinesisk på vgs, og er sånn sett trolig på toppen av sine kinesiskkunnskaper denne sommeren. Så det utnytter vi og har lagt årets ferie dit.

Vi har bestilt fly til og fra Beijing. Ellers gjenstår alt av planlegging. Er det noen som har vært i Kina og har noe å anbefale?

Jeg har vært i Kina en gang før, men da var jeg bare hårfint eldre enn barna mine er nå. Det har skjedd mye siden den gang, så jeg tror veldig lite av erfaringene fra da er overførbare til nåsituasjonen. Den gang besøkte jeg Beijing, Xian, en liten by jeg ikke husker navnet på og Chengdu. Alt det frister egentlig til gjentakelse, men det er jo så mye mer å oppleve.

Det eneste vi vet helt sikkert er at vi skal ta både skrangletog og bullet train (og egentlig burde jeg få regne det som arbeidstid ).

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:40.