Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Alternativ til String-hylle

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-05-24, 09:02   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.952
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Alternativ til String-hylle

Jeg ønsker meg en Stringhylle eller noe som er litt i samme stilen. Ser for meg en litt høy og smal hylle (a la String på 2 meter og ca 80 cm bredde). Det trenger absolutt ikke være String, men jeg vil ha en åpen hylle som har litt høyde.

Jeg kan jo gå for String, det er ikke det, men jeg synes det er litt kjipt å skru i helt nye, slette gipsvegger. Dessuten klarer jeg ikke bestemme meg for farge på vangene. Heller ikke for hylleplatene. Jeg vakler mellom eik og valnøtt.

Alt annet treverk i rommet er i hvitoljet eik. Nettopp derfor har jeg litt lyst til å brekke det opp med noen få innslag av feks valnøtt. Men jeg kan også gå for mer eik… Og vangene, da. Vanskelig.

Så: Finnes det hyller som gir det samme åpne, lette uttrykket?

P.S. Budsjettet er sprengt etter totalrehabilitering av bolig. Det blir ikke hylle til et femsifret beløp.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no