Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Trenger forslag på ville gaver til bryllup

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-05-24, 12:05   #1
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Trenger forslag på ville gaver til bryllup

Vi har blitt invitert i bryllup. Brudeparet har vært sammen i en årrekke, har alt de trenger og mer til, og ønsker seg ikke noe som helst. Faktisk er det nettopp det de har sagt - de ønsker at folk kommer på festen, ikke at de holder på med gaver.

Men jeg har likevel lyst til å gi noe - et eller annet. Men jeg vet ikke helt hva. Det beste hadde jo vært å gi opplevelse av et eller annet slag, men jeg sliter med å finne noe passende, og ikke minst er disse to veldig opptatte og har en full timeplan. Å legge beslag på verdifull tid hos dem føles også litt feil.

De er utadvendte mennesker som er flinke til å sosialisere. De bruker å arrangere store fester opptil flere ganger hvert år. Jeg vrir hjernen min, men klarer ikke å komme på noe passende. Eller - upassende? Jeg vil helst ha noe som er morsomt å få. Uventet. Noe man ikke helt så komme.

Så, kjære leser. Har du forslag på noe? Har du vært "utsatt" for en morsom eller ekstra bra gave? Fortell, fortell! Kanskje jeg kan dras i en retning som gjør at vi faktisk får noe å gi.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:43.