Sv: Jeg ønsker meg tips om gode, alkoholfrie drikker!
Har akkurat vært på shopping i Strømstad (Nordby-senteret) og på Gottebiten fant jeg mye fin og fri drikke. De hadde fine små glassflasker med fri Somersby limonade og små fine runde glassflasker fra Schweppes. Vi kjøpte hibiscus (rosa) og ginger & chili av den siste og sitron spritz av den første. Tror det blir kjempelekkert med slike små flasker til en sommerfest, tekte å legge dem på is i en stor bolle på kjøkkenøya.
De hadde mange varianter av San Pellegrino Limonata, i metallbokser, flere jeg ikke har sett før også. Har mest sett appelsin og sitron, men de hadde også f.eks. granateple. Morsomt å gå og se, har ikke tenkt på det som noe å se etter i Sverige (annet enn Capri Sonne )
Liker å investere litt i fri drikke i litt kule flasker og smaker, og håper at kidsa kan få lyst til å ta med noen på fest, lære at det er fint og kult å drikke fritt, men også at det kan være godt og smart å ta en fri somersby mellom det andre de drikker. Men prøver også å lære dem at vi er like godt og omtenksomt vertskap overfor alle gjester. Vi legger ikke masse tid og penger i de som drikker alkohol, og så får "de andre" få noe eplejuice eller en åpnet pepsi max vi har stående.
|