Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Jeg ønsker meg tips om gode, alkoholfrie drikker!

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-06-24, 10:19   #27
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg ønsker meg tips om gode, alkoholfrie drikker!

Har akkurat vært på shopping i Strømstad (Nordby-senteret) og på Gottebiten fant jeg mye fin og fri drikke. De hadde fine små glassflasker med fri Somersby limonade og små fine runde glassflasker fra Schweppes. Vi kjøpte hibiscus (rosa) og ginger & chili av den siste og sitron spritz av den første. Tror det blir kjempelekkert med slike små flasker til en sommerfest, tekte å legge dem på is i en stor bolle på kjøkkenøya.

De hadde mange varianter av San Pellegrino Limonata, i metallbokser, flere jeg ikke har sett før også. Har mest sett appelsin og sitron, men de hadde også f.eks. granateple. Morsomt å gå og se, har ikke tenkt på det som noe å se etter i Sverige (annet enn Capri Sonne )

Liker å investere litt i fri drikke i litt kule flasker og smaker, og håper at kidsa kan få lyst til å ta med noen på fest, lære at det er fint og kult å drikke fritt, men også at det kan være godt og smart å ta en fri somersby mellom det andre de drikker. Men prøver også å lære dem at vi er like godt og omtenksomt vertskap overfor alle gjester. Vi legger ikke masse tid og penger i de som drikker alkohol, og så får "de andre" få noe eplejuice eller en åpnet pepsi max vi har stående.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:28.