Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Har du opplevd veggedyr på reise?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-08-24, 17:22   #1
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Har du opplevd veggedyr på reise?

De siste årene har det jo blitt mer og mer fokus på dette og jeg er virkelig livredd for å få sånt med meg hjem.

Jeg har dog aldri opplevd det. Det er riktignok bare kanskje de 5 siste årene jeg har vært bevisst på det. Synes det kan være litt vanskelig å sjekke senger, men tar alltid en rask titt.

Å sette koffert i badekar etc funker ikke så godt i praksis når man er en hel familie, ungene ligger i senga med klærne osv.

Vi har vært borte 2 uker, en uke på hvert sted. Ikke sett veggedyr eller merket bitt. Har derfor bare pakket ut som vanlig. Leilighetene var ganske nye, sengene så helt nye ut.

Hvor vanlig er dette? Hvilke tiltak gjør du for å sjekke/ unngå?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:24.