|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#10 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kongefamiliens voldelige realityshowPoenget mitt, HIM, er at det er ikke vanskelig å hoste opp fiktive situasjoner hvor MM kunne utgjort en trussel, hvisomatte dersomatte hun hadde vært involvert i kriminell virksomhet. Det er ikke det som er vanskelig å forstå. Poenget mitt er at dette er nettopp det. Fiksjon. Det har ingenting med virkeligheten å gjøre. Men Apples argumentasjon sprang ut fra virkeligheten, og dagens situasjon med disse faktiske personene, og ut fra det mener hun at det bør være nøyere kontroll med hvem de kongelige får lov til å gifte seg med. Det jeg reagerte på var dette innlegget, og det jeg har uthevet:
Og da må hun tåle spørsmål om hva i historikken til MM og DV hun mener burde være grunnlag for å nekte dem å gifte seg. Du må gjerne kalle det hakking, men det har hun fortsatt ikke svart på, bare kommet med oppdiktede tilfeller hvor det potensielt kunne vært grunnlag for det, men som ikke er reelle, og forklart hva som ligger i sikkerhetsklarering for sykehuspersonell og politi etc, og hvorfor det er nødvendig. Som ingen har problemer med å forstå. Senere innlegg dreier mer mot at det ikke er snakk om de reelle ekteskapene mellom MM og HM, og det forestående mellom ML og DV, men potelsielle framtidige ektefeller, og at vi må ha muligheten til å nekte f.eks Ingrid Alexandra å gifte seg med den hun vil, hvis denne viser seg å ikke holde mål.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 14-08-24 kl 10:40. |
|
|
|
|
|