Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvordan fjerne glassfiberstrie?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-09-24, 11:52   #1
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Spørsmål

Hvordan fjerne glassfiberstrie?

Dere som har fjernet strie; hvordan har dere gjort det? Helsparklet, fysisk fjernet, lagt gipsplater over, annet?

I det "nye" huset er det dessverre mange vegger med strie. Maleren vi har brukt tidligere fortalte oss at strie må fjernes hvis ikke så får ikke veggen puste, fordi den er så tett. Men så leser jeg ørtogførti steder på nett at helsparkling er finfint Uansett så høres det ikke ut som noe vi kan gjøre selv. Jeg er god på å male og sparkle, men helsparkle is a whole different ball game på tross av mitt livsmotto "dette har jeg ikke gjort før, så det kan jeg helt sikkert" . Planen var/er å sette bort mye, men pr nå har vi ikke solgt, og vi tar snart over nytt hus, så da blir det ikke igangsatt arbeider med eksterne med det første liksom Det hadde vært så digg å male vegger før vi flytter inn, men disse strieveggene setter en stopper for det...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:56.