Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråd #20

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-12-24, 07:27   #11
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv

Lhi-My sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #20

Jeg observerte en familie på 5 kjøpe til sammen 15 pakker Fjordland grøt på min lokale Rema forrige uke. De betalte hver for seg siden det var max 3 pk pr kunde. Jeg kjenner også ei dame som har kjøpt nok julemarsipanpølser til å kunne leve på det til påske. En jeg snakket med forleden som jobber i en av priskrigbutikkene, sa at enkelte kjøper enorme mengder ved å gå gjennom kassa flere ganger, ofte over flere dager, og at dette garantert skaper større matsvinn. Jeg handler mer og mer andre steder enn hos de store kjedene, og dette er bare ett av de stuntene som får meg til å holde fast ved det.

Lhi-My er ikke aktiv  

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:31.