Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråd #20

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-25, 13:34   #11
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #20

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Støtter dette! Det er min store angst at noe skal skje med hestene på nyttår. Veldig godt å høre at den ble funnet igjen uskadd da

Takk! Aldri vært så letta over å få satt på en grime noen gang jeg ass.

Jeg opplever det største problemet med privatfyrverkeriet er at det er tilfeldig når og hvor smellene kommer, så det er vanskelig å preppe ordentlig. Greit nok at man vet det blir mye fra "overalt" rundt midnatt, og at det er lov å skyte opp fra kl 18, men det er random smell fra her og der hele tiden, plutselig er de nærme og så er de langt unna, det er ganske vanskelig å skjerme dyrene fra. Om det hadde vært i offentlig regi, og kun det, så ville man visst når og hvor, og kunne tatt grep deretter. Nytter ikke stå og fore dem med gulerøtter konstant, liksom.

Maverick er ikke aktiv  

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:31.