Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hvor ofte går du på kino?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Se resultatene: Hvor ofte går du på kino?
En gang i uka eller oftere 0 0%
Et par ganger i måneden 3 2,78%
I snitt en gang i måneden 2 1,85%
Noen få ganger i halvåret 16 14,81%
Noen få ganger i året 32 29,63%
I snitt én gang i året 35 32,41%
Sjeldnere 20 18,52%
Deltakere: 108. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-01-25, 13:24   #1
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vil tippe at jeg i snitt går en gang i måneden eller litt oftere. Det kan gå flere uker mellom hver gang jeg er på kino, men jeg kan også gå to ganger på en uke hvis det er noe jeg har lyst å se.

Da jeg før jul var på kino flere ganger i uka på kort tid, fikk jeg en kommentar fra ei venninne om at vi (altså mannen og jeg) var ofte på kino. Akkurat da var det nok litt hyppige kinobesøk, men jeg synes egentlig ikke vi går ofte på kino. (Derimot gjør nevnte venninne det aldri, de foretrekker å se film hjemme.)

Jeg har mange venner som liker å gå på kino, men som likevel av en eller annen grunn sjelden gjør det. Og så har vi noen som går oftere enn oss.

Jeg synes på ekte at film er best på kino. Da distraheres jeg ikke av telefoner, dobesøk og henting av ting på kjøkkenet, og det er jo mye bedre å se film på storskjerm. Men hovedgrunnen til at jeg liker å gå på kino, er at det er så mange filmer jeg har lyst å se. Jeg tipper at det til enhver tid er et par filmer jeg gjerne vil se. Og jeg regner meg ikke engang som spesielt filminteressert. Jeg setter bare pris på en film som er godt fortalt, med gode skuespillere, fin filming og som vekker følelser eller aller helst lærer meg noe.

Jeg liker å dele opplevelsen med noen, aller helst mannen min, men også andre. Men hvis det passer seg sånn, kan jeg gå alene også.

Hvor ofte går du på kino, og synes du det er sjelden, passe eller ofte?

Sist redigert av Hyacinth : 26-01-25 kl 13:34.
Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:24.