Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Oppsummeringstråd - hvilken bil skal jeg kjøpe?

Autofil Bilsnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-03-25, 10:46   #1
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oppsummeringstråd - hvilken bil skal jeg kjøpe?

Bilen vår har brutt sammen, og det er mulig mitt nye bilinnkjøp tvinger seg fram før jeg skulle ønske.

Jeg har både hatt og fulgt med i tråder her tidligere, men nå må jeg oppsummere litt her. Jeg tror jeg har landet på at jeg kjøper en bil, selv om jeg ikke har gått helt bort fra tanken på leasing heller.

Jeg har landet på CCS-kontakt, at det virker praktisk, ut fra hva jeg har satt meg inn i. Jeg har ikke utelukket hybrid helt, men er usikker. Jeg trenger ikke voldsom rekkevidde, sånn egentlig, hvis jeg sparer mye penger på det. Jeg kjører ikke ofte langt, og kan ta en pause og lade om jeg gjør det.

Aktuelle biler som har kommet opp:

Hyundai Kona
Kia E-niro
MG EV ZS
VW Id 3

Jeg har egentlig lyst på en Toyota igjen, og en kollega nevnte Toyota Auris hybrid stasjonsvogn. Men jeg vet ikke.

Har dere tanker om andre biler som bør stå på min liste? For og mot, lease eller ikke? Jeg vet det er diskutert før, men jeg sliter med å lande. Er klar over at jeg må prøvekjøre, men siden det nå kan haste mer enn jeg liker å lande noe, må jeg starte research ordentlig.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:32.