Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Grønne fingre

Hjelp meg med å fylle mine nye blomsterkasser

Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-04-25, 17:43   #1
Hønni

Hønni sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjelp meg med å fylle mine nye blomsterkasser

Min flinke mann har snekret blomsterkasser til meg!
Jeg har planlagt og plantet deler av kassene, men ønsker meg hjelp til å fylle resten og ideer til samplanting.

Jeg bor i Oslo, så må passe til H3, og kasser med 50 cm med jord.
Jeg har lyst til å ha noe som henger ut av kassen lengst til venstre, men kan ikke være noe som blir for langt, for det er en garasjedør nedenfor.

Det er to kasser med espalier. Jeg har plantet en klematis, og der vil det være plass til planter foran. Ved siden av klematisen har jeg tenkt erteblomst i år, som har sådd inne, men aner ikke hvor mange jeg får til. Der vil det også være plass til planter foran.

Altså er det en kasse med espalier som ikke er planlagt ennå.

Jeg har også en del dahlia som jeg har forkultivert som er tiltenkt potter på takterrasse, men noen av de kan havne i kassene.

Til høsten tenker jeg sette noen løk.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Untitled.jpg (60,0 KB, 141 visninger)

Sist redigert av Hønni : 21-04-25 kl 19:30.
Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:13.