Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvordan kvitte seg med gammelt piano?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-09-25, 18:30   #1
Ruslebiffen
biffvase

Ruslebiffen sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Hvordan kvitte seg med gammelt piano?

Muligens ikke riktig underforum.

Vi har et piano fra 60-tallet som vi ønsker å kvitte oss med. Det er absolutt i brukbar stand, men trenger en stemming og litt annet småplukk. Vi har hatt det ute på Finn.no i flere måneder, både som gis bort og til salgs til en billig penge. Jeg har kontaktet et par bruktbutikker og det lokale idrettslaget (klubbhus) om det er av interesse, ingen napp så langt.

Jeg begynner å bli litt desperat nå for å få det ut av huset. Ingen av oss spiller lengre og vi trenger plassen det tar opp. Jeg har vondt for å sage det opp og kjøre det på fyllingen, spesielt siden jeg har arvet det etter min mor. Skulle gjerne sett at noen andre fikk glede av det!

Noen som har kreative ideer for hvem som kunne tenke seg et slitent men absolutt brukelig piano?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:14.