Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvordan ser ditt drømmesoverom ut?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-09-25, 20:45   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan ser ditt drømmesoverom ut?

Vi planlegger å pusse opp soverommet og jeg leter etter inspirasjon. Jeg vil gjerne høre deres tanker om hvordan dere har innredet soverommet – eller hvordan dere kunne tenke dere at det kunne se ut. Del gjerne bilder eller linker om dere har.

Selv tenker jeg på litt mørkere vegger, men rommet er allerede ganske mørkt, siden det bare har to smale vinduer fra gulv til tak. Grønt er uaktuelt, da det ikke er mannens favorittfarge, mens blått er en favoritt akkurat nå. Gulvet blir i lys ask.

En utfordring er at veggene er i trepanel, og vi ønsker helst ikke å male dem. Vi har imidlertid en plate bak sengen som kan males. Huset vårt er et funkishus fra 60-tallet, og alle veggene har hvit interiørbeis som gjør at trestrukturen fortsatt synes. Det gir en fin effekt, men gjør det også utfordrende å velge andre farger – siden det ikke er bare-bare å angre og gå tilbake til lyst igjen.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:38.