Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Å kjøpe hus i et annet europeisk land

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-11-25, 23:22   #1
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å kjøpe hus i et annet europeisk land

Dette er kun tankespinn, men jeg drømmer…

Et vennepar av oss har kjøpt et hus i Italia. Det ligger idyllisk til, er stort og kostet rundt en million norske kroner. De månedlige utgiftene til strøm, vann og forsikring er også relativt lave.

Jeg tenker litt på om det kunne være realistisk for oss på sikt å kjøpe et feriehus et sted i Europa. Det trenger absolutt ikke være i Italia, men jeg tenker heller ikke Øst-Europa.

Er det noen som vet noe om hvilke land der er lettest å kjøpe eiendom i? Det må da være forskjeller på hvordan regelverk og byråkrati er fra land til land, antar jeg. Jeg tenker ikke først og fremst på selve prisen, men mer på trygghet og forutsigbarhet.

Noen som vet noe om dette?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:10.