Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Om skyvedører og å henge opp ting på veggen …

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-11-25, 12:05   #1
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Om skyvedører og å henge opp ting på veggen …

For et par år siden totalrenoverte vi huset, og i den forbindelse valgte vi skyvedører på enkelte av rommene i soveromsetasjen. Jeg vet ikke helt hvorfor vi trodde at skyvedører var en god idé, for jeg er egentlig ikke spesielt glad i dem, men det er nå så.

Men én ting hadde jeg virkelig ikke forutsett: Da vi skulle henge opp bilder og andre ting på veggene, oppdaget vi (på den harde måten) at hvis man skrur inn skruer eller banker inn spikre der hvor det er en skyvedørkasse bak veggen, så treffer man enten skyvedøren og lager hull i den, eller så får man ikke lukket skyvedøren. Det er jo helt logisk, men det ramlet oss ikke inn i måneskinn da vi skulle henge opp bildene våre.

Nå har vi bruk for å henge opp en panelovn i loftstua. Men den beste veggen er der hvor det er skyvedørkasse bak.

Er det noen som har en løsning på dette problemet, finnes det noe genialt jeg ikke har tenkt på?

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:14.