Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Tidlig julepynt og belysning - yeah or nay?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-11-25, 10:24   #11
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tidlig julepynt og belysning - yeah or nay?

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Hehe, synes ikke det er penere engang jeg, de er jo hele poenger med dem, så vi passer på å brenne nok på det første til at det skal være forskjell, men selvsagt ikke så mye at det brenner helt ned før siste søndagen

Ja, jeg er jo enig i at det er poenget. Men jeg synes det er estetisk finere at alle brenner likt, sånn egentlig. Men jeg kommer ikke til å begynne med det selv, det blir helt feil for meg, og det er koselig at de brenner ulikt.

Vi brenner forresten lys hver eneste dag, ikke bare om søndagen (det med søndagen hørte jeg først om en gang her inne), så det første lyset varer absolutt ikke til siste søndag. Derfor må jeg ha minst 6-8, gjerne mer, like lys.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:36.