Innejakke/jobbjakke
Jeg har fått meg jobb hvor jeg må være litt mer dresset i tøyet enn der je gjobbet før - som tålte både kjoler med astronauter og romferger, skjørt med darth vader, og bluser med raketter på kontordager
Jeg har dressjakker og kan jo å kle meg pent lsm, og måtte det på møtedager der jeg var før. Men blazere blir fort så veldig voksent igjen - spesielt siden jeg har stor byste og bruker str46 og fort ser ut som en variant av Gro Harlem Brunstland, og spesielt hvis buksen er samme farge. Det hjelper nok ikke at jeg lener mot mørke farger i bukse.
sånne franske «chanel»-jakker blir fort veldig firkanta igjen, jeg driver og syr meg en og selv om den passer forsterker den egentlig bare Gro- inntrykket. Samme med strikkekardigans, de blir fort å se bomsete ut. Jeg redder meg utav problemstillingen ved å gå endel med kjole, men trenger noe jakke.
Igår møtte jeg en venninne av meg som hadde en kjempetøff jakke og så,skikkelig kul ut, men dresset, sant.
Hva i allverden skal jeg kjøpe i jakkeverdenen så jeg ikke blir 1) Gro, 2) overkledd, men samtidig kledd nok ��
|