Nye Ford Mondeo
Er det noen som har den? Vi var godt på vei til å kjøpe en Toyota Avensis, men på grunn av høy mann som ikke satt så bra i den er vi nå litt i tvil.
Igår prøvde vi Ford Mondeo, og der fikk han mye bedre plass. Men akkurat det skal jo selvfølgelig ikke være det eneste avgjørende. Bilen ser fin ut den. Mannen min syntes den var bedre å kjøre enn Avensisen, jeg syntes den føltes litt større og at det var litt vanskelig å få følelsen av hvor jeg befant meg på veien. Men det regner jeg med går fort å venne seg til.
Jeg har liksom aldri hatt noen følelse for Ford, syns de har hatt mye klumpete design oppigjennom, men denne ser jo faktisk fin ut.
Er det veldig mye dummere å kjøpe Ford enn Toyota, tro? 
Ett av argumentene for Forden kan jo være at det er en helt ny modell i år, sånn at den kommer til å holde seg omtrent sånn en stund. Avensis har hatt samme modell noen år, og jeg har hørt at de visstnok kommer med en ny utgave neste år. Da vil jo årets modell ikke lenger være den nyeste... Vanskelig dette. Etter å ha hatt bruktbilen fra helvete noen år (Renault Laguna) er vi nå veldig innstilt på å gjøre et smart, problemfritt kjøp.
|