Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Oppgavelinjen

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-09-07, 10:09   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Oppgavelinjen

Jeg skal ta en hel del skjermbilder og legge inn i en Powerpoint. Da kan jeg ikke ha med oppgavelinjen. Før i tiden (på min gamle PC og den før det og den før det igjen) så gjorde jeg det også og da kunne jeg ha det slik at oppgavelinjen kom frem når man dro musen nederst på skjermen. Nå får jeg det ikke til lenger. Enten er den der hele tiden (sånn som jeg pleier å ha det) eller så er den bakerst og jeg må bruke "Vis skrivebord" eller minimiere alle programmer for å sen oppgavelinjen. Det er ganske frustrerende da jeg har mange programmer aktive samtidig og noen av dem ikke gjør som de skal når jeg klikker på "Vis skrivebord".

Noen som kan hjelpe meg? Hvordan skal innstillingene på Egenskapene på oppgavelinjen være for at jeg skal få det som jeg ønsker nå når jeg holder på med dette arbeidet?

• Lås oppgavelinjen
  • Skjul oppgavelilnjen automatisk
  • Behold alltid oppgavelinjen over andre vinduer
  • Grupper lignende knapper på oppgavelinjen
  • Vis Hurtigstart
Jeg har alltid fått det til tidligere og det uten problemer, men nå så tror jeg at jeg ha prøvd alle kombinasjoner, men det hjelper ikke.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:50.