Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

MM-ernært baby med diare?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-09-07, 17:08   #1
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

MM-ernært baby med diare?

Lillebror bæsjer noen grønne, vannaktige greier i ett bankende, og jeg er litt i stuss på hva det er. Kan det være disse "tannbleiene" jeg har hørt snakk om, eller kan han ha fått diare? Hva gjør jeg i så fall med det? Han spiser helt vanlig, er i vanlig godt humør, sover som vanlig og tisser. Han har ikke feber, det jeg vet. (Å måle tempen på et barn med diare er en selsom opplevelse, men den var i hvert fall bare 36,8 i natt).

Er det da bare å amme og satse på at det går over?

Han får bare pupp og er 5 måneder i dag.

Herregud, skulle ikke tro jeg var 3-barnsmor!

Sist redigert av Polyanna : 07-09-07 kl 17:30.
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:21.