Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor var du, og hva gjorde du da ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-09-07, 14:23   #27
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor var du, og hva gjorde du da...

[quote=LaBanga;551647]
1. Aleksander Kielland gikk rundt?

Husker det skjedde, vi hadde ikke TV dengang, men hørte om det på radioen. Husker jeg var skremt, men ikke helt forsto alvoret. En i mer perifer familie som var dykker var med å hente opp de døde etter katastrofen.

2. Kong Olav døde?

Gikk på ungsomsskolen og var hyperkul etter egen mening. Dro på shoppingsenter i nabobyen med kjæresten når vi fikk fri fra skolen pga dødsfallet. Hadde ingen spesielle følelser i forbindelse med kongens dødsfall.

3. Scandinavian Star ferga brant?

Da bodde jeg i Oslo, kjæresten min hadde vært på håndballcup i Danmark og jeg var livredd han hadde vært på den båten. Saken gikk sterkt innpå meg, så alt var nyhetssendinger og leste aviser.

4. Prinsesse Diana døde?

Husker ikke så mye av det, var i studietida og svært lite opptatt av kongeligeg og kjediser. Jobbet på sykehjem og husker vi så begravelsen der. Husker godt Elton Johns "good bye Englands rose"

5. 11. september 2001?

Da var jeg på vei til jobb på legevakta og trodde de som alltid bare tullet på p3 når de snakket om flyene! Kom på jobb og alle sto som klistert til BBC. Ei av mine kolleger har en bror som er pilot i statene og hele kvelden ringte og ringte hun uten å få tak i han. Det viste seg at han og hele familien var dratt inn til sentrum for å se på....fyttirakkern.
Tankene mine denne dagen gikk først og fremst til min kjære, kjære farmor som lå på oerasjonsbordet på Riksen og fikk foretatt en stor hjerteoperasjon.
Husker godt den vonde klumpen som satt i magen hele den dagen der. Helt forferdelig !

Sist redigert av Susse : 12-09-07 kl 14:35.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:33.