Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Smart oppbevaringsløsning for bamser

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-09-07, 14:45   #1
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Smart oppbevaringsløsning for bamser

Storesøster har *mange* bamser/kosedyr, jeg tipper rundt 100 stykker i alle størrelser og fasonger (de fleste er ganske store). For tiden bor de i en bokhylle, der de utgjør 5 av 6 hyller, og hver gang hun tar ut en av dem så ramler alle ned på gulvet og må stables forsiktig inn igjen. Jeg lurer på om noen vet om en smart oppbevaringsløsning for bamser (eller leker generelt). Esker eller bokser (med eller uten hjul) har vi ikke så mye plass til, jeg tenkte mere på noe på veggen, eller noe hengende?

Å kaste / gi bort noen er forresten ikke noe alternativ. Hun har helt oversikten over hva hun har og leker så å si med alle regelmessig.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:37.