Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

"Ut-av-skapet-tråd": Hva synes dere er "fjollete" klær/stash til barn?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-09-07, 21:05   #9
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Ut-av-skapet-tråd": Hva synes dere er "fjollete" klær/stash til barn?

Ungene mine har tydeligvis ikke arvet min smak i klær, så her er det full pakke, med rysjer, rosa, blonde og ... og ... Ja, full pakke. Jeg liker det ikke.

Jeg må medgi at jeg synes det er litt merkelig med superdyre klær til barn. Mine barn er i alle fall ikke opptatt av å ha noe som ingen andre har - faktisk snarere tvert imot, de vil gjerne ha noe som eldre eller like gamle barn har, men ikke babyklær, nei!

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg går ikke i selskap i allværsjakke og cherrox selv, så jeg syns ikke det er noen grunn til at ungene skal gjøre det.

Det gjør jeg! Det er svinkaldt. Jeg har ønsket meg en pels helt siden jeg var 17 og lærerinnen min som hadde en sa at hun aldri hadde frosset i sin.

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

"Barn liker å pynte seg"

De liker i alle fall å kle seg ut.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:10.