Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hjelp oss å finne strand- og opplevelsesferie

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-10-07, 19:23   #1
Hønni

Hønni sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjelp oss å finne strand- og opplevelsesferie

Vi er ute med følehornene for en tur til varmen i påsken.
Vi vil ha sol, varme og bad i barnevennlige omgivelser, men også kulturelle opplevelser som passer for hele familien. Mine foreldre bor på Gran Canaria om vinteren, så det er ikke så interessant. Vi har også vært på Lanzarote.
Jeg har lyst på Thailand eller Malaysia, men mannen er redd han må ha ferie og muligens mentalhjelp etter ferien med en så lang flytur med tre barn...

Jeg lurte på Egypt, men er blitt skremt av erfaringene her inne.

Ja, hvor drar vi?

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:45.