Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Det er ikke billig å shoppe til unge i bhg.

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-10-07, 23:27   #11
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er ikke billig å shoppe til unge i bhg.

Sitron - her får du sannelig urettferdig pes!

Skjønner godt at du har kjøpt godt utstyr til jenta di som er i utebarnehage.

Og jo - man MÅ ha ull på ull når det er kaldt. Hvis man skal være HELT SIKKER på at ungen vil holde seg varm gjennom en hel dag i utebarnehage.

Jada - noen av de billigste dressene er gode dresser - men flere av de dyreste dressene ER bedre enn det meste annet.

Jeg er ingen utstyrssnobb - det er altså ikke merkene som avgjør.
Men av de innkjøpene jeg gjør, er det mye dyrt - barnas vintertøy og skotøy generelt er høyt prioritert.

Trolldressen, f.eks, har ullfor - det er varmt OG tynt - bevegeligheten er langt bedre en slike tjukke dresser som er foret med noe annet (hva det nå enn er). Trollvottene sitter på hånda som ingen andre votter vi har hatt - og igjen; de er foret med tynn ull. Holder på varmen&god bevegelighet.
Reimalue av ull - perfekt passform OG vindtett.
Flere skift med ullundertøy, sokker og hals i ull.

Ja, det koster mye penger - og ja, det er verdt det.
Det er snakk om kvaliteten på hver eneste lange barnehagedag for guttene mine vinteren igjennom.
Pluss at alt av ordentlig utsyr jeg har kjøpt til eldstemann, har lillebror kunnet bruke. Og det lillebror er ferdig med å bruke, kan faktisk også brukes til en evt. tredjemann ( også om det skulle være en jente,ja - selv om det er blått).

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:33.