Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Er det bare jeg som har mer og kulere klær til ungen enn meg selv?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-10-06, 12:56   #21
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det bare jeg som har mer og kulere klær til ungen enn meg selv?

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Hva legger man i ordet velkledd, når det gjelder barn?

Jeg vil ikke at jenta mi på tre trenger å tenke på matchende farger eller kule plagg eller mote ennå. Jeg vil at hun kan gå i grønn kordfløyelsbukse med rosa blomstergenser og røde cherrox og spidermanlue og føle at hun er fin, fordi hun liker klærne! Og jeg blir pottesur av foreldre som nekter ungene sine å ha på de klærne de selv vil fordi det kanskje ikke matcher, eller fordi buksa er gammel/slitt eller noe i den duren. Ikke fortell meg at barn på fire år ikke er blitt påvirket av foreldrene sine når de sier ting som "du kan ikke bruke den genseren til det skjørtet her, det er jo en helt annen farge jo!"

(Med unntak av hullete eller skitne klær- selvfølgelig)

Rene og hele klær. Ikke joggebukser annet enn til tur og gym. At det man har på seg passer sammen.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:44.