Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Oth? Tfk? Ew?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-10-07, 10:56   #1
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oth? Tfk? Ew?

Jeg kjøpte jo vogn (OTH) her inne, og så har Posten klart å rote den bort!!! Nå er det snart en mnd siden, og jeg har ingen tro på at vi får den

En del av meg tenker at ny vogn er tull, har en Basson Roma duo vogn fra 2005. Bagen er jo kjempegod og stor, og vogna god å trille. Men den er tung og stor

Så driver jeg og sniffer litt da.. men jeg blir jo helt tullerusk?!?!

Det er jo fordeler og ulemper med alle vogner?

OTH sine ulemper er nok at bagen er liiiten .. men jeg hadde tenkt det gikk fordi jeg går mot sommer, og ikke vinter. Dessuten kan den ikke snus som sportsvogn - og fotbrettet kan ikke reguleres?

TFK kan jeg litt lite om.. det er vel litt både og med regulerende fremhjul der eller? Men den kan snus? Og bagen er litt større?

EW kan jeg lite om. Søs har en. Synes den er fin, eneste at jeg liker ikke at ryggstillingen er så "tilbakelent".

HEEELP!?!?

(Har forøvrig ikke lyst bruke noe særlig mer en 5000 tusen på dette, så må bli en bruktvogn)

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:57.