Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Introvert vs. ekstrovert og toleranse ovenfor andre

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-10-07, 20:46   #26
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Introvert vs. ekstrovert og toleranse ovenfor andre

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Jeg vil også finne ut hva jeg er. Jeg kjenner meg igjen i Skilpaddas beskrivelse av en ekstrovert, men også i beskrivelsen av en introvert.

Nå kan man jo väre ulike ting i ulike settinger også.

Den testen jeg har tatt er basert på arbeidslivet og det er helt klart at jeg i arbeidssituasjoner er rent ekstrovert. Jeg får energi av at det skjer mye rundt meg, at jeg blir avbrutt, at noen plutselig kommer inn på kontoret med et problem som må löses og så videre.

I mitt privatliv er jeg mindre ekstrovert. Jeg kan glatt foretrekke en kveld alene hjemme og har også funnet på unnskyldninger for å ikke väre med på sosiale anledninger (apropos den over som hadde "funnet på" innetider). Jeg tror nok at dersom jeg hadde tatt en test som var basert på meg som privatmenneske, så ville jeg fremdeles ha blitt klassifisert som ekstrovert, men ikke i så stor grad.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:50.