Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

I lys av tråden om de ennå barnløse

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-10-07, 00:28   #19
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: I lys av tråden om de ennå barnløse

Hvis noen spurte meg da jeg var barnløs, eller jeg hadde en god idè på et problem, så sa jeg gjerne min mening. Man kan ikke si at man ikke kan noe om barn før en får selv (selv om en alltid må svelge noen kameler). Jeg har en søster som er 17år yngre enn meg. Jeg passet henne mye da hun var liten og viste mye om kolikk,nattevåk etc. Blant annet at kiropraktor kan hjelpe. Så klart at jeg gav råd til venner, selv om jeg forsøkte å unngå å være hoven. Kom gjerne med råd om metoder som min mor brukte da jeg var barn også. Blant annet det å forsøke å være konsekvent (selv om det ikke er lett, så tjener en på å forsøke) Jeg må si at selv blir jeg ikke sur hvis noen barnløse kommer med råd til meg, så lenge de er ment i beste mening. Jeg vurderer selv om det er noe jeg vil følge rådet eller ikke. Kanskje fordi jeg aldri er blitt møtt av noen som sier det for å være bedrevitere?! Da hadde jeg nok blitt irritert.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:05.