Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du opplevd å bli mobbet?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Flervalgspoll - Har du opplevd å bli mobbet?
Nei, jeg har aldri blitt mobbet. 43 34,13%
Nei, jeg har aldri blitt mobbet, men har mobbet selv 2 1,59%
Ja, jeg har blitt mobbet 53 42,06%
Ja, jeg har blitt mobbet og har mobbet selv 10 7,94%
På barneskolen 59 46,83%
På ungdomsskolen 41 32,54%
På videregående eller folkehøgskole 1 0,79%
På universitet/høgskole 1 0,79%
På jobb 8 6,35%
I forbindelse med lek utenfor skoletid, fritidsaktiviteter, idrett o.l. 19 15,08%
Annet 0 0%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 126. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-10-07, 23:17   #11
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du opplevd å bli mobbet?

Ja, jeg ble mobbet på barneskolen, men var så heldig at det bare var litt over et halvt år i 6. klasse.

Jeg tok det opp med læreren som satte oss alle i ring hvor jeg måtte prate om hvordan det føltes. Helt jævlig og det ble ikke noe bedre av det.

Det stoppet opp når jeg i raseri klasket til en av mobberne i hue med armen min, som da var gipset.....

Jeg føler ingen glede ved å vite hvordan det har gått med noen av de som mobbet. Ha jeg slo til hang seg selv for noen år siden.
Han hadde psykiatriske problemer som ikke ble tatt tak i av systemet.

Nå var ikke jeg utsatt for den verste mobbingen, mest gikk det på slenging av navn pga etternavnet mitt, utestengelse og det som såret meg aller mest var alle kommentarene om broren min.
Jeg var naiv og det var først i den alderen jeg ble ordentlig klar over at min bror var narkoman og en kjeltring. Derfor såret det meg fryktelig når de snakket om han, spesielt de som snakket stygt om han.

Jeg var også så "heldig" at enkelte dager så var jeg som en av de andre, selv om det tidvis forvirret også.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:20.