Sv: Hvilken stil har du hjemme?
Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.
(Jeg liker 70-tallsretro også, og psykedeliske mønstre og slikt, men det bør være gjennomført for å være stilig, og jeg tror jeg ville bli sliten av å bo i det etter en stund.)
I den virkelige verden har vi altfor, altfor mange bøker og plater og DVD-er og PC-er og ting til at vi noen gang kommer til å kunne innrede minimalistisk og med mye luft. "Rotete" og "overfylt" er nok greie oppsummeringer av vår "stil" også.
Så absolutt, skal man innrede i retro-stil bør det være slik at man kan skifte det ut etter en stund uten for mye stress. Bilder osv kan bare tas ned. Tapet er det litt verre med, så det har vi ikke gjort (går fint på et kontor/soverom etc). Må være STIL over det. 
Når det gjelder dvder, pc-greier og slikt så har vi løst det (for jeg HATER løse ledninger, masse filmer og dritt) ved å ha en stilig hvit tv-benk (med 42" LCD oppå, selvsagt, fnis) med to dører i, der alt av konsoll-kontroller og endel filmer blir oppbevart uten at det vises. I midten er det ei hylle der xbox (som vi bruker som dvd-spiller) og ps2 står pent og pyntelig. Alle de 320482394345 dvdene våre (som jeg vil selge, men da truer mannen med skilsmisse, den tosken!) står i høye hyller på gjesterommet. Der står alle bokhyllene med 33245904 bøker i også, vil ikke ha slikt i stua.
Vi har laptop som ligger i sofaen hele tiden siden det er der vi sitter og surfer, men alt av ledninger (og det er MYE) ligger under sofaen så det vises ikke. Er litt redd for støv og slikt der, men støvsuger jo hver dag.