Ble tilsnakket i dag på flyplasskafeen
Jeg kjøpte lillegutt en sånn kjeks/kake greie. ala mary land cookies. Og jeg synes ikke dem er så gærne. Kansje litt mye sjokolade men mye hvete i dem. I allefall var denne kaka ei skikkelig fiber/sjokolade bombe. Hun på nabo bordet sitter lenge og glaner på oss. Og så bryter hun utav seg "du gir han vell brødskive også?", "selvfølgelig svarer jeg, men vi er da på en kafe. Og skal jeg kose meg kan vell han å det." Hun spurte deretter om jeg kun hadde sjokolade pålegg på brødskiven da, og jeg ble i grunn rimelig irritert. For jeg har til den dag i dag ikke gitt småen værken nugatti eller sjokade el div. Og svarte rett ut at jeg gir han faktisk leverpostei og disse forskjellige smøreostene på brødskiva. Og han fikk middag hver dag bestående av poteter og alltid noe fra dyreriket i lag med.
Hvorfor skal folk blande seg? Dem dømmer deg nedenom og hjem bare på grunn av en ting. Blir så irritert. Hun ble stille etterhvert og innså at jeg ikke var en av disse mødrene som forer ungene opp på sukker, jeg har eller kommer verken til å ha noe mot sukker.
Men men, jeg er vell ikke den eneste som har opplevd slike ting.
|