Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hva er den beste brødbakermaskinen?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-07, 20:51   #1
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Hva er den beste brødbakermaskinen?

Min mann ønsker seg en brødbakermaskin i julegave
Jeg bruker å bake selv men nå med 2 unger og opppussing av huset så blir det ikke så mye tid til sånt.
Så han fant ut at det var kanskje like greit å invistere i en sånn en å kjøpe butikkbrød som ikke var spes sunne eller drøye.
Han spiser et halvt kjøpbrød på jobb på en dag Så det er ikke så veldig økonomisk Hehe

Så da lurer jeg på hva som er den beste maskinen. Både elting og sånt.
Og hvor mye tar den. Er det oppskifter med? Kan man bruke all slags mel?
kan man ha i eks solsikkerkjærner, linfrø og sånt? Uten at det eks blir liggende i enden eller midt i som en klump?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:44.