Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Edvard on the shore

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-11-07, 22:48   #11
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Edvard on the shore

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Det er jo litt kjedelig å være torsk hele tiden, og jeg tenkte at det gir jo ikke spesielt mye mening å poste et innlegg hvor man sier at man er det nicket man har. Så da tenkte jeg litt på hvem jeg skulle velge å være (slik man gjør når man spiller fotball som barn), og da ble det Skilpadda. Hun er jo på mange måter FPs Zidane. (Og nå er Skilpadda tatt, dere andre får velge dere noe annet).

Stilig. Kan jeg være Liven da, siden hun er Liverpool? Jeg vil være sprek og morsom. Ok, da sier vi det.

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Skal du være Nostradamus må du sie noe gibberish om Skilpadda på denne måten

I årene som kommer om lenge, men fra Mars ikke
Den kloke fra nord, fra byen som er søster
med lysets by i vindruens land, og elsker den drikke
farget som blod, tårer og gråt den drikke høster.

Nå sprutet jeg nesten rødvin på tastaturet her.

For en vidunderlig tråd, tom med Murakamiallusjoner.

Emneord
klassiker, through the looking-glass

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:17.